*Welcome to the blog golpagymnas*به وبلاگ هيئت ژيمناستيك گلپايگان خوش آمدید* اطلاعیه مهم شرایط تشکیل كارگاههاي پيش نياز و تمديد كارت در سال 95 جهت هیئت های استانی سراسر کشور

هيئت ژيمناستيك گلپايگان

هيئت ژيمناستيك گلپايگان

هيئت ژيمناستيك استان اصفهان

 هيئت ژيمناستيك شهرستان اصفهان

فدراسيون ژيمناستيك

فدراسيون آسيايي ژيمناستيك

كميته ملي المپيك

پرسپولیس

روزنامه پرسپولیس

ورزش 3

روزنامه گل

90

نوشته شده توسط : هئیت ژیمناستیک گلپایگان

به گزارش سایت رسمی فدراسیون ژیمناستیک، پیرو مکاتبات پیشین دبیرخانه فدراسیون در خصوص چگونگی تشکیل کارگاه های پیش نیاز ارتقاء و تمدید کارت در سال 1395 رئیس، دبیر , نایب رئیس بانوان , مسئول کمیته آموزش و دیگر عزیزان مرتبط و همکار در هیئت های ژیمناستیک تمامی استان ها ضمن مطالعه دقیق مفاد نامه می بایستی نسبت به رعایت آن جدیت و پشتکار داشته باشند. نکات و موارد ویژه در خصوص کارگاه های پیش نیاز و تمدید کارت مربیان فعال ژیمناستیک:

1- کلیه مربیان شاغل و فعال در عرصه آموزش ورزش ژیمناستیک اعم از کانون های خصوصی , کانون های دولتی , آموزش و پرورش و دانشگاه ها ملزم هستند به منظور افزایش اطلاعات , بازآموزی و بازنگری در شیوه های آموزش و همچنین موارد مرتبط با حضور در کلاس های ارتقاء و تمدید کارت , در کارگاه های پیش نیاز مربیگری در سطوح 3 , 2 و یک شرکت نمایند .

2- تاکید می شود کارگاه های پیش نیاز برای هر سطحی از مربیگری 3 , 2 و یک مستقل و جداگانه خواهد بود و مربیان الزاما بایستی در همان کارگاه درجه مربیگری خود شرکت نمایند , مگر در موارد خاص که با مجوز کتبی فدراسیون امکان پذیر می باشد .

3- با عنایت به آیین نامه مصوب هیات رئیسه و مجمع عمومی فدراسیون یکی از الزامات حضور مربیان در کلاس های ارتقاء 3 به 2 دارا بودن گواهی شرکت در دو کارگاه پیش نیاز که متشکل از یک کارگاه پیش نیاز عملی،تخصصی زیر نظر مدرس اعلامی از سوی فدراسیون و یک کارگاه تئوری-نظری 16 ساعته است که مدرسان آن از سوی هیات های استان با درجه تحصیلی حداقل فوق لیسانس خواهند بود , می باشد. تاکید می شود داشتن گواهی شرکت در این دو کارگاه با امضاء ریاست فدراسیون مورد تائید خواهد بود و فقط یکی از بندهای مورد نیاز داوطلبین شرکت در کلاس ارتقاء 3 به 2 را تکمیل می نماید .

4- قابل ذکر است کارگاه پیش نیاز که حکم تمدید کارت نیز در دل آن نهفته است فقط کارگاه تخصصی-عملی بوده , نه کارگاه تئوری-نظری .

5- پیرو بند 3 این نامه مربیان درجه 2 نیز یکی از الزاماتشان برای شرکت در کلاس ارتقاء 2 به یک داشتن سه کارگاه پیش نیاز است که دو تا از این کارگاه ها تخصصی -عملی با دو مدرس جداگانه معرفی شده از سوی فدراسیون بوده و یک کارگاه دیگر همان کارگاه تئوری-نظری 16 ساعته است که مدرسان آن از سوی هیات های استانی با درجه تحصیلی حداقل فوق لیسانس خواهند بود , می باشد . مجددا تاکید می شود گواهی شرکت در این سه کارگاه با امضاء ریاست فدراسیون مورد تایید است و فقط یکی از بندهای مورد نیاز داوطلبان شرکت در کلاس ارتقاء دو به یک را تکمیل می نماید.

6- داشتن کارت مربیگری دارای اعتبار , کارت عضویت دارای اعتبار فدراسیون , کارت بیمه ورزشی دارای اعتبار , ارائه معرفی نامه از سوی هیات های استانی , دارا بودن شاگرد قبول شده در سطح یک به تعداد 10 نفر در سطح دو به تعداد 5 نفر و در سطح سه به تعداد 2 نفر , پرداخت ورودیه به حساب هیات ها برای شرکت داوطلبان در کارگاه های پیش نیاز هر سطحی از مربیگری الزامیست . تاکید می شود جهت حضور در کارگاه پیش نیاز و تمدید کارت دارا بودن شاگرد قبول شده در سطح یک به تعداد 10 نفر , سطح دو به تعداد 5 نفر و سطح سه به تعداد 2 نفر الزامی است و داوطلبان بایستی تصویر گواهی های مربوطه را به مدارک خود پیوست نمایند .

7- پس از شرکت داوطلبان در کارگاه ها که بایستی صد در صد با مجوز فدراسیون برگزار شود , لیست اسامی شرکت کنندگان از سوی مدرس و هیات استان به همراه دو قطعه عکس , تصویر کارت ملی و شناسنامه , تصویر کارت بیمه , تصویر کارت مربیگری تصویر کارت عضویت , تصویر گواهی سطح بندی شاگردانشان که نام مربی در آن قید گردیده با امضاء ریاست فدراسیون , معرفی نامه هیات و پرداخت مبلغ 350/000 ریال به حساب 0105899059009 سیبا به نام فدراسیون ژیمناستیک به فدراسیون ارسال تا پس از بررسی نسبت به صدور گواهی و همچنین تمدید کارت از سوی فدراسیون اقدام گردد. تبصره 1-7 ،تاکید می شود صدور گواهی با توجه به کامل بودن شرایط مندرج در این دستور العمل امکان پذیر بوده و در صورت کم بودن حتی یک مورد از این شرایط گواهی و کارت صادر نخواهد شد .

8- داوطلبینی که غیر از صدور گواهی شرکت بایستی کارت مربیگری شان نیز تمدید شود بایستی به همراه همان مدارک درخواستی در بند 7 این نامه مبلغ 650/000 ریال نیز به همان حساب 0105899059009 سیبای بانک ملی واریز کرده و فیش آنرا ارسال نمایند .




:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 1 / 2 / 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگ آموزشی،سرگرمی(امیدوارگلپا)

آخاله

آپتدیت نود 32

خانه هاي معلم فرهنگيان

خانه معلم مشهد

زائر سرای مشهد

خانه معلم قم

پیام نور

سامانه فروش و رزرواسیون ایرانگردی و جهانگردی

رزرو اینترنتی ایرانگردی

سامانه فروش اینترنتی قطار

مرکز مدیریت راهها

فرهنگ لغت

ADSL  اصفهان  2030

مخابرات استان اصفهان

بانک مهر اقتصاد

بانک  ملت

بانک  صادرات مانده حساب

بانک  صادرات مانده حساب

بانک  ملی

بانک  ملی،مانده حساب،انتقال وجه و...

بانک  مسکن

بانک سپه

بانک تجارت

بانک کشاورزی

بانکها

سافت گذر

سافت گذر

وطن دانلود

لوکس بلاگ

آپلود رایگان ساحل ریاضیات

آپلود رایگان upn.ir

آپلود 8

ایران ستاپ

آپلودعکس   98ia

صدا و سیما

جام جم

واحد مرکزی خبر

ساعت و تقویم رسمی ایران

همشهری

بازار کار

کودکان

گوگل

yahoo

لطفا نظر خود را در قسمت نظرات بگذاريد، با تشكر هيئت ژيمناستيك گلپايگان